CONCURS BBVA de DIBUIX ESCOLAR

Un curs més, els/les alumnes de l’Escola Balmes participaran en la 37à Edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar. Aquesta edició està relacionada amb una temàtica de molta actualitat a les aules:la convivència.

Seguint amb el nostre projecte d’Intel·ligència Emocional, aquests sis contes ens ajudaran a treballar i aprofundir aspectes tan importants com l’empatia, la cohesió de grup, la diversitat funcional i cultural i els estereotips de gènere,entre d’altres.

Els/les nostres alumnes molt motivats i amb molta il·lusió han fet uns dibuixos no només molt macos sinó també, molt, molt, molt emocionals!!!!