120è Aniversari Escola Balmes

Dia 24 de novembre: Acte inaugural del 120è Aniversari,

en el transcurs del qual, tindrem l’oportunitat d’escoltar a Josep Arregui, psicòleg especialitzat en l’àmbit de la Intel·ligència Emocional que ens parlarà de:

EDUCAR, UN VIATGE EMOCIONANT”

Les famílies interessades en assistir a l’acte, podeu posar-vos en contacte amb la secretaria de l’escola.

Espai: Sala Cabanyes

Hora: 2/4 de 8 de la tarda

2 2 Comentaris

1. josep aliberas renart
    Com antic professor de l'escola en el temps del Sr, Banet, voldria saber si aquesta festa es refereix només als alumnes actuals o es extensiva a totes les persones lligades amb l'escola de tots els temps. Si és així, com és que no s'ha convidat a tots?
    Deixa un comentari 18/11/2016 at 9:20 am
  2. rbarrada
    Benvolgut Sr. Josep Aliberas: L'escola Balmes, a través de la seva pàgina Web i Facebook, va comunicar l'acte d'inauguració del 120è Aniversari. Tristament, no disposem d'informació per a poder contactar amb ex alumnes i professors d'abans de l'any 1979, aproximadament. Si vostè té coneixement de professors companys seus o ex alumnes, li preguem faci extensiva la nostra invitació. Li reservem una entrada, si és el seu desig, que podrà recollir a la secretaria de l'escola. Cordialment
    Deixa un comentari 18/11/2016 at 1:02 pm