Any: 2021

BONES FESTES

Per concloure el primer trimestre, us envio la tradicional cantada de Nadales que vam celebrar dimarts a l’escola.

Des d’aquí també vull felicitar a tots els nens i nenes de la classe perquè ho van fer genial!

Espero que a vosaltres també us agradi!

Nadala “Amb la llum del fanalet” https://youtu.be/HSysBYDWRUA

Christmas song “Santa, where are you?” https://youtu.be/K7YAhfolQnA

Vers de Nadal: “Nadal ja ha arribat” https://youtu.be/WZZixYpTF2g

ELS ASTRONAUTES VOLEM DESITJAR-VOS A TOTES LES FAMÍLIES UNES BONES FESTES!

TIÓ DE NADAL

Després d’uns dies alimentant al Tió de l’escola, ha arribat el moment de fer-lo cagar!

Amb els companys i companyes d’educació infantil, hem anat al pati i allà estava el Tió ben tapadet amb la seva manta.

Nosaltres ens hem preparat i hem començat a cantar la tradicional cançó “Caga Tió, ametlles i torrons si no cagues bé un cop et donaré” i així una vegada i una altre hem anat passant les tres classes! Però…Sabeu què ens ha passat? El Tió no ens ha cagat res…Bé…Ha fet caca i tenia una tovalloleta bruta d’haver-se eixugat…

Molt i molt tristos hem anat a la classe, a l’estona d’estar allà pensant què podia haver passat, ha vingut a avisar-nos la Gemma que sentia mooooolt mala olor i que creia que podia venir del Tió.

Així que hem anat cap al pati i ho hem tornat a intentar, aquesta vegada una representació de nens i nenes de cada classe, però rebent l’energia de tots els companys i companyes. I…aquesta vegada ho hem aconseguit, el Tió ens ha cagat una pissarreta pels nens i nenes de p-3 i p-4 i, un parxís als nens i nenes de p-5. I per endolcir una mica, un paraigües de xocolata!

Aquesta vegada sí que estàvem contents!

XOCOLATADA

Per poder gaudir i celebrar el Nadal d’una manera més especial tots plegats, des de l’AMPA de l’escola ens han conviat a esmorzar xocolata amb melindros!

Sabem que no és un menjar saludable si el fem diariament, tal com ens ha ensenyat el Cardio al Projecte de Salut Integral, però de tant en tant també podem menjar, aixó si, sense excedir-nos!

A ells els ha vingut molt de gust!!

POSTAL DE NADAL

Els astronautes hem elaborat la nostra felicitació de Nadal.

Primer de tot vam pintar el dibuix d’una bola decorativa dels avets. Cada nen i nena va poder triar el color que més li agradava d’uns colors donats prèviament.

Després vam posar purpurina per sobre de la sanefa que hi havia dibuixada i on havíem posat cola líquida,, perquè quedés enganxada la purpurina!

Finalment, un cop es va assecar, es va envernissar, retallar i enganxar!

A dins hem posat el poema de Nadal que hem aprés a la classe!

Esperem que us hagi agradat el treball que hem fet!

CELEBREM L’ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE

L’últim dia del trimestre sempre fa molta il.lusió: estem neguitosos per fer l’amic invisible i saber què ens ha tocat, esmorzem al pati xocolata desfeta amb melindros que cal agraïr molt sincerament a l’AMPA de l’escola, acabem amb música i ballaruques, però també hem de dir que acomiadar-se dels companys durant tants dies també ens sap greu.

I fins aquí.

QUE PASSEU UNES BONES FESTES I UNA BONA ENTRADA A L’ANY NOU.

BON NADAL!

US DESITGEM UNES MOLT BONES FESTES!!

CAGA TIÓ!!

Per fi ha arribat el dia!! Aquest matí a primera hora hem anat a fer cagar el Tió. Tots els nens de segon han pogut picar el Tió mentre li cantàvem ben fort. El Tió ens ha portat un munt de coses per cada nen i també per la classe.

Després hem baixat al pati a gaudir d’una xocolatada boníssima!!

CANTADA DE NADALES
Ahir vam dur a terme la tradicional i desitjada cantada de nadales. Igual que l’any passat, i degut a la pandèmia, les famílies no hi vau poder assistir.

Per aquest motiu us deixem uns vídeos de les gravacions.

Primer de tot vam cantar la nadala  “Sant Josep fa bugada”.

Nadala "Sant Josep fa bugada" de 2n - 2021

Després hem recitat el poema ” Nit de Nadal”

Poema "Nit de Nadal" de 2n - 2021

Per últim  vam cantar Jingle Bells amb els nostres companys de primer!

Nadala "Jingle Bells" de 1r i 2n - 2021

SORTIDA AL PARC

Dilluns 20 vam anar a passar el matí al nou Parc Central de Mataró. Vam esmorzar plegats i després vam jugar i compartir una bona estona. A més ens va fer un dia esplèndid!!

Cantada de Nadales

Ahir vam celebrar la cantada de nadales a la saleta. Aquest any, degut a la pandèmia, no hi heu pogut assistir, però com sempre, us en volem fer partícips i per aquest motiu us deixem els vídeos de les gravacions!

Primer vam cantar He fet un ninot de neu!

Nadala "He fet un ninot de neu" de 1r - 2021

Seguidament vam recitar el Poema de Nadal!

"Poema de Nadal" de 1r - 2021

Finalment vam cantar Jingle Bells amb els nostres companys de segon!

Nadala "Jingle Bells" de 1r i 2n - 2021