Activitats divertides que hem fet aquestes setmanes!

Aquestes setmanes hem treballat moltes coses a l’escola. Una d’elles és l’art del grafiti. Fa unes setmanes, vam veure un vídeo on parlava en Mateu Lara, expert en aquest tipus d’art , i els nens/es van al·lucinar! Vam fer una activitat on havien de dibuixar lletres en forma de grafiti i em va sorprendre el talent que tenen tots i la rapidesa amb la que van aprendre el concepte. En aquest vídeo, trobareu moments de treball de continguts, on hem practicat el traç, hi ha alguna foto fent anglès amb la Núria, veureu com hem practicat els números, les quantitats, el vocabulari dels fruits de la tardor, les lletres, les paraules, les vocals, les situacions de suma a la vida quotidiana, hem parlat del cos humà i les parts del cos, etc. També veureu moments de joc lliure, jocs dirigits, activitats que han fet a l’hora d’intel·ligència emocional amb les baretes, jocs al pati, alguns jocs d’axioma , jocs de lletres on hem après a escriure el nom dels companys/es, seriacions amb els objectes i les construccions, etc.   També, una de les coses que hi trobareu en el vídeo és com juguen en els ambients. Tenen l’ambient de la caseta, on juguen a nines, cuinetes i a neteja de la “caseta”. Un altre ambient és el dels oficis: que hi ha l’ambient de perruqueries i el de bricolatge. L’altre ambient és el de minimons: on hi trobem els ninots, la granja i l’ambient dels bombers i policies. Hi ha algunes fotos de les activitats de robòtica amb la bee-bot i jocs que hem fet amb el grup classe simulant que tots érem robots i el company/a ens havia de donar les instruccions de direccionalitat per moure’ns i desplaçar-nos per l’aula. Com podeu veure, s’ho passen la mar de bé a l’escola i estan aprenent un munt de coses noves! Els seus somriures i les cares de satisfacció,  ho diuen tot!