Aquí teniu un resum de toooot el què hem treballat, après i gaudit aquest mes d’octubre i començament de novembre!

Hola famílies!! Aquest mes de setembre i octubre, hem estat experimentant, treballant molts continguts i fent jocs la mar de divertits i didàctics. Hem gaudit de cada moment que hem compartit, amb tots els companys/es, a l’escola.

Ens hem anat adaptant als nous hàbits i noves rutines súper bé i hem agafat el ritme a la primera! Com podreu veure a les fotos que penjarem, estem molt contents de poder venir cada dia a l’escola a passar-nos-ho molt bé!

Aquests mesos, hem estat treballant els colors de la tardor  i hem fet diverses manualitats referents a aquesta estació. Cada setmana hem anat decorant l’aula i l’entradeta de l’aula, amb totes aquestes activitats que hem anat fent. Ens han encantat els diversos contes de la castanyera que hem anat explicant i sobretot, les cançons de la tardor. A la classe de les estrelles ens agrada molt cantar i ballar, tan és així, que hem assajat la dansa de la castanyada tantes vegades que ahores d’ara, encara la volem ballar!! A continuació ,veureu el vídeo ballant a la classe la cançó de “katumpa la castanyada”.

Aquest any hem celebrat la Castanyada de manera diferent , però cal remarcar que ha estat la mar d’especial!! Ens ha visitat la castanyera i amb tots els fruits i fulles de la tardor que ens heu anat portant, hem fet un bon decorat a l’entradeta de l’escola.

A les fotos podreu veure un recull de tots els moments viscuts a l’escola, durant aquests mesos.  Hem fet activitats digitals, activitats d’axioma, hem construit paraules, experimentat les diverses tècniques amb les activitats plàstiques, hem après les cançons de la tardor, etc. Aquest any estem aprenent a treballar en equip i també, hem anat aprenent a deixar-nos ajudar pels demés. Estar clar que tots aprenem de tots aquest any, i això ens fa molta il.lusió i ens ajuda a créixer!

Celebrant la Castanyada