BON ESTIU PADRINS

Quan els peixos van arribar a l’escola, a P3, vam conèixer quins serien els seus padrins, en aquell moment eren els alumnes de 4t.

Mica en mica tant fillols com padrins han anat creixent, i al llarg d’aquests tres anys a educació Infantil han compartit molts moments junts, com les festes de l’escola, sortides, activitats de plàstica, de lectura… I han pogut crear un vincle molt bonic.

Aquest matí els peixos i els seus padrins (els alumnes de 6è) han anat al pati a jugar tots junts, i desitjar-nos un bon estiu, ja que dilluns marxen de viatge de Fi de Curs.

A partir del curs vinent fillols i padrins començaran una nova etapa escolar. Uns iniciaran Primària i els altres la ESO, però segur que tot anirà molt bé!