CASTANYADA 2019-2020.

Aquest any els alumnes i famílies de l’Escola Balmes han pogut gaudir d’una Castanyada d’allò més animada i els alumnes de Segon van venir molt ben vestits per a l’ocasió.

Els alumnes d’infantil van donar el tret de sortida de la festa de la Castanyada 2019-2020 amb unes danses que van preparar amb molta il·lusió durant les últimes setmanes. Els alumnes de Segon no es van perdre cap detall!

A continuació les famílies i els alumnes van poder participar a la gimcana de la Castanyada. La gimcana consistia en participar en les diverses activitats que estaven repartides en diferents instal·lacions de l’escola.

Quins artistes!

Finalment les famílies i els alumnes van poder anar a buscar la seva paperina amb castanyes calentones i fumejants, el colofó essencial d’aquesta festa tan nostrada.

Esperem que tothom hagi gaudit molt d’aquesta festa!