CELEBREM ELS JOCS FLORALS

Aquest matí hem anat a la Sala Cabanyes per celebrar el Jocs Florals amb tots els alumnes de l’escola.

Abans de començar l’acte els alumnes de 6è han representat la “Llegenda de Sant Jordi”.

Després hem repartit els premis artístics de P3 a 6è i els literaris de 1r a 6è de primària.

Al dibuix artístic d’aquest any havien de dibuixar la rosa, el drac i el llibre però de manera que aquests tres elements expliquessin alguna cosa.

Els alumnes de 3r, dies enrere, van estar fent el dibuix artístic amb llapis, colors i un difuminat amb guixos de colors.

Els guanyadors de l’artístic han sigut:

1r Ivet Vegas

2n Joel Lopo

3r Sergio Torres

Del literari havien d’escriure un text lliure i els guanyadors han sigut:

1r Darío Pérez

2n Èric Fornells

3r Emma Janer

I una vegada repartit els diplomes l’AMPA ens ha regalat uns llibres per a tots els alumnes de l’escola.

Realment tots han sigut guanyadors perquè s’han esforçat molt a l’hora de fer tant el treball artístic com el literari. FELICITATS!!!