Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

El passat dilluns 25 de novembre es va realitzar el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones. Es tracta, tal com destaca l’OMS, d’una de les principals problemàtiques de les societats del segle XXI: fet que suposa la vulneració dels drets humans, un problema de salut pública, així com una qüestió de seguretat ciutadana.

Per aquest motiu, des de l’escola no ens vam quedar amb els braços plegats! Els alumnes de cinquè i sisè ens vam trobar a primera hora del matí per a parlar i reflexionar vers la temàtica, donant fruit al manifest, el qual es va llegir a les 12h al pati de l’escola a tot el conjunt de nens i nenes d’Educació Primària del nostre centre.

Amb tot… Nosaltres diem NO a la violència vers les dones!