EL MUSSOL

El mussol és un animal que viu als boscos i que li agrada molt estar a sobre dels arbres.

Té uns ulls molt grans i rodons. Com té molt bona vista i molt bona oïda, és un animal nocturn i caça animals a la nit.

Els alumnes de tercer hem volgut fer aquest animal tan bonic a la classe de plàstica, així que cadascú va crear el seu propi mussol a partir de les diferents parts del seu cos.

Van pintar, dibuixar i enganxar papers de tons marrons, un color característic d’aquesta estació de l’any.

En una altra sessió ho van retallar i a sobre d’una cartolina negre van unir totes aquestes parts. Ales plegades, obertes…Potes saltant… Cadascú amb la seva creació i imaginació.

I així de divertits són tots aquests mussols dels alumnes de tercer.

MOLT BON TREBALL ARTISTES!