ENS VISITA EN CÀRDIO

Avui hem tingut una visita molt especial, en CÀRDIO!!!

Quan hem vist que entrava a la classe ens hem emocionat moltíssim, tots tenien un somriure d’orella a orella. Estàvem tan contents.

De fet a P3 el vam descobrir al programa de Salut Integral, fins i tot ens vam disfressar d’en Càrdio, i ara el podíem abraçar. Quina alegria!

Ha entrat a la classe amb el seu monopatí, i ens ha fet una demostració, és tot un esportista.

També ens ha parlat de la importància de tenir una alimentació saludable per cuidar el nostre cor, i d’una activitat física.

Hem ballat tots la cançó “Moving de la Salut”, i a en Càrdio li ha agradat moltíssim.

I per calmar el nostre cor hem anat al nostre lloc i ens hem anat presentant. En Càrdio ens ha saludat picant-nos la mà.

Ens ha dit que estaria amb nosaltres en l’activitat “VIATGE DE LA SALUT” que durant aquest curs portaran a terme els alumnes de P5 de les 12 escoles de Mataró que participem del programa Salut Integral, liderat pel doctor Valentí Fuster.

Aquest dimecres tindrem uns convidats, els alumnes de l’escola Cor de Maria, i tots junts gaudirem d’unes activitats per promoure una alimentació saludable, activitat física, coneixement del cos i del cor.

Ja ho tenim tot preparat! Els peixos ja estan neguitosos perquè s’acosta el dia en el que tots junts gaudirem, amb en Càrdio, d’un matí molt especial.

Càrdio ens ha agradat moltíssim la teva visita i ens ho hem passat genial. Ha sigut molt divertit!!!