Festes i tradicions

Des de l’escola, volem treballar amb els nostres alumnes, aquelles festes i tradicions que estan més arrelades a la nostra terra i a la cultura popular.

Ens proposem, que els nens i nenes les coneguin, sàpiguen quin és el seu origen i que aquestes no es perdin en el temps.

Tot això, fa que les tinguem presents en el nostre Projecte Educatiu.

L'escola, promou el treball de les tradicions populars catalanes, perquè creiem que les festes populars són un recurs d'inesgotables qualitats per a treballar continguts educatius. A més, no podem desaprofitar l'element engrescador que és per als nostres alumnes, celebrar les diferents festes al llarg del curs a l'escola.

De totes elles, fem diversos treballs a l’aula i fora d’ella, relacionats amb la festa, però aplicant diferents mètodes d’aprenentatge com les TIC, que permet que els alumnes mitjançant activitats més lúdiques, arribin a assolir les fites i els objectius marcats.

Les principals, són aquestes:

Castanyada
Marató de TV3