HAPPY HALLOWEEN!

Avui hem celebrat Halloween a l’escola. Els nens i nenes de cinquè han vingut a la classe a fer-nos una petita representació.

Però a l’escola ja fa dies que, a la classe d’anglès, treballem aquesta festa, aprenent vocabulari i cançons. També ens ha gradat molt fer la manualitat de la “WITCH”  (bruixa). Primer de tot, vam pintar un got de cartró amb pintura de color verd, per tal de fer la cara de la bruixa.

Per altra banda, vam punxar el barret de la bruixa, vam pintar la cinta del mig i li vam posar gomets d’estrelles.

Per últim, després que la Fàtima enganxés amb silicona, el barret, els ulls, el nas i els cabells, nosaltres li vam dibuixar les celles i la boca.

Voleu veure el resultat de tot el que hem fet i hem après? Doncs mireu i gaudiu!