Iniciem el projecte vers les xarxes socials!

Tal com vam decidir a l’inici de curs, realitzaríem un projecte interdisciplinar (no només a plàstica, també a tutoria-valors) vers alguna temàtica que ens resultés interessant (escollida, òbviament, pels infants). Fixeu-vos… Entrades enrere del bloc, explicàvem que el tema escollit ha estat les xarxes socials. Amb tot… comencem aquesta setmana! Som-hi!

És una realitat el fet que les noves tecnologies són un dels grans protagonistes del segle XXI. Per consegüent, s’ha creat tot un món adjacent a aquestes, com són el cas de les xarxes socials, on els infants, hi participen. Amb tot, ens resulta interessant investigar sobre la presència i l’ús d’aquestes, principalment, per dos motius: per una banda, perquè el conjunt del grup classe té molts interrogants* vers aquestes i, per tant, el factor de la motivació intrínseca hi és molt present. I, per l’altra, perquè és una realitat el fet que les xarxes socials no són ni bones ni dolentes, tot depèn de com s’utilitzen i, per tant, cal educar-los per fer un ús responsable i segur de les xarxes socials. I, per últim, considerem que tenim cert desconeixement vers la temàtica i, per tant, ens resulta interessant i enriquidora desenvolupar aquest projecte.