Ja tenim representant al Consell d’Infants!

Setmanes enrere ens vam trobar amb els alumnes de 6è i representants de l’ajuntament de Mataró amb l’objectiu d’explicar-nos què és el Consell d’Infants. Una vegada mostrat, van demanar voluntaris per a esdevenir el/la representant de la seva aula. Dies més tard, vam aconseguir un total de 12 participants del nostre grup-classe i… la persona escollida per sorteig, realitzat a l’aula, ha estat la Martina Rengel!

Això implica que, més enllà que la Martina sigui la nostra representant a l’ajuntament, tots nosaltres haurem de treballar a l’aula vers la temàtica en concret –decidida per consens amb els altres representants de les escoles participants- i, per consegüent, cal la implicació per part de tot el grup a l’hora de cercar informació, idees, solucions…! Amb tot, doncs, ja estem preparats per començar l’aventura!