JOCS FLORALS 2019.

Enguany els alumnes de Segon han celebrat els Jocs Florals el dia 26 d’abril a la Saleta de l’escola, presentant-se al certamen literari i artístic. Durant el segon trimestre els alumnes de Segon han estat treballant de valent per aprendre a escriure petits contes, i la veritat és que la qualitat i originalitat dels contes presentats ha estat d’allò més alta!

L’acte ha començat amb un petit parlament de la directora de l’escola, explicant l’origen dels Jocs Florals i de la importància de mantenir aquesta tradició any rere any.

A continuació tres alumnes de Cicle Superior ens han recitat unes poesies molt maques, totes apreses de memòria!

Després s’han assignat els premis a les guanyadores i guanyadors de la categoria artística. Quins nervis que hem passat!

Tot seguit, han rebut els premis les guanyadores de la categoria literària. Ha estat molt emocionant!

Després d’aquesta estona de tantes emocions, els alumnes de Cicle Superior ens han fet una representació teatral de “La llegenda de Sant Jordi”. Ho han fet molt i molt bé!

Per últim hem acomiadat els Jocs Florals d’enguany cantant el Virolai.

Des de la tutoria de Segon volem felicitar a tothom, tant als alumnes que han estat premiats com als que no ho han estat. L’esforç, la qualitat dels treballs i l’actitud positiva envers el concurs han fet que els membres del jurat ho tinguessin molt complicat per assignar els premis.
Moltes felicitats alumnes de Segon! Ho heu fet d’allò més bé!