Jocs Florals de 6è

El 27 d’abril, els alumnes de 6è hem celebrat, com cada any, els Jocs Florals. Com ja és tradició, en ser els més grans de l’escola, abans de l’entrega de premis hem interpretat una petita obra de teatre, la Llegenda de Santa Jordina. Hem gaudit molt adaptant-la, assajant-la i com no, interpretant-la davant tots els nostres companys de l’escola!

Acaba la representació, els nervis es respiraven a l’ambient, ja que era el moment de l’entrega de premis, un reconeixement al nostre entusiasme a l’hora de fer els treballs dels Jocs Florals, tant en l’àmbit Lingüístic com Artístic. Enguany, a diferència d’altres anys, els alumnes de Cicle Superior hem concursat en el Certamen Artístic fent punts de llibre. Aquests han estat els guanyadors:

1r premi – Pau Puerta i Bruguera

2n premi – Edurne Romero i González

3r premi – Badó Portillo i Rodríguez

Per últim, ha estat el torn dels premis literaris. Tal com ha reconegut la Maria Rosa, la Comissió ho ha tingut molt difícil, ja que hi havia alguns treballs molt bons. Finalment, els guanyadors han estat els següents:

1r premi – Martina Rengel i Menduiña

2n premi – Maria Borrachero i Amposta

3r premi – Ivet Ruz i Fernández

Hem acabat l’acte amb un gran somriure, ja que l’AMPA de l’escola ens ha obsequiat amb un llibre per a cadascun/a de nosaltres! Ha estat un matí esplèndid!