LA MASCARETA QUE S’HO PASSA TETA!

Avui en Darío ha arribat ben elegant a l’escola, era un dia especial per a ell i per a nosaltres ja que al matí hem anat a l’Institut Alexandre Satorras per participar als IX Jocs Florals Escolars de Catalunya.

De la nostra escola també estava seleccionada una altre alumne de 6è, així que els tutors i els pares d’en Darío i l’Arlet hem anat a viure aquesta experiència.

L’objectiu d’aquest Jocs Florals és promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys.

Quan hem arribat allà hem vist molts alumnes que també havien estat preseleccionats d’escoles del Maresme i el Vallès Oriental.

L’acte ha començat amb una coral i la recitació d’un poema acompanyat de la música d’un saxo.

En Darío ha pujat a l’escenari amb tots els altres nens i nenes de la seva categoria, però malgrat no haver estat seleccionat per passar a la fase Nacional, pot sentir-se ben satisfet amb la feina del seu text “La mascareta que s’ho passa teta!”.

Un petit escriptor que té encara un llarg camí per endavant!

FELICITATS DARÍO!