LA NOTÍCIA

A la classe hem estat treballant la NOTÍCIA. Vam fer una conversa sobre què creiem que volia dir aquesta paraula, on podíem trobar notícies, a la televisió, als diaris, a internet.

Vam pensar que podríem portar diaris a la classe per veure com eren, els tipus de lletres. Ens vam fixar si les notícies tenien títol, una descripció i una fotografia.

Després en grup vam fer un treball amb els bastonets de paraules impreses en el que havien de fer una frase, tenint en compte que havien d’utilitzar un bastonet de cada (article, nom, verb i si volien algun adjectiu).

I mica en mica, i sobretot escoltant-se, els uns als altres, van aconseguir fer algunes frases.

Molt bon treball peixos!!!