PARLA’M: el primer de l’any!

Avui els alumnes de Segon han dut a terme la primera sessió del Parla’m de l’any 2020!

La Gala i la Noa ens han mostrat uns dibuixos monstruosos que van fer a l’escola. Aquests dibuixos han servit per treballar les descripcions oralment tot jugant.

La Irene ens ha ensenyat un joc matemàtic d’allò més complicat. És molt semblant al cub de rubik, i requereix de molta concentració per resoldre’l correctament. També ens ha parlat d’algunes característiques especials d’alguns animals. Per exemple, ara ja sabem que els coales dormen 22 hores!

En Raúl ha portat el conte del Monstre de Colors. Aquest conte va ser un regal que va rebre per Nadal i alhora és un vell conegut pels alumnes de l’escola, ja que el van treballar durant l’etapa d’Educació Infantil. En Raúl ens ha explicat quines són les seves pàgines preferides.

La Jordina, la Lila, l’Alba i la Noa han fet un dibuix cooperatiu! Entre totes van fer un dibuix relacionat amb la Pau. Molt bona feina!