PARTS OF THE HOUSE!

Aquesta setmana els alumnes de Segon han finalitzat un petit projecte vinculat a l’àrea d’anglès, que ha tingut una duració de quatre sessions.

Durant la primera fase del projecte, els alumnes van aprendre els diversos espais i habitacions pròpies d’una casa, el seu ús i les seves característiques.

Els alumnes van dibuixar i pintar cadascun dels espais treballats anteriorment, per tal de construir una casa entre tots els grups de classe.

El resultat final és genial, i és que cooperant aprenen molt millor!

Finalment i per parelles, els alumnes van fer nous dissenys d’habitacions amb els iPads, aprofundint una mica més en el contingut treballat i fent ús dels nous recursos tecnològics.

No cal dir que van ser unes sessions d’allò més divertides i amb uns aprenentatges molt significatius.