top of page
Antecedentes de puntos

Colònies a Mas Gorgoll 2024

Actualizado: 5 jun

Els dies 27, 28 i 29 de maig, hem estat de colònies a "Mas Gorgoll", una masia situada a Palamós.

El primer dia, després d'esmorzar, vam fer la descoberta de l'entorn de la casa i les instal·lacions.

Acabada l'activitat del matí, vam anar a dinar. Per cert, el menjar era BONÍSSIM!!!

Després de dinar, vam anar a visitar el Port de Palamós. Vam poder visitar un vaixell de pesca; vam entrar a la Llotja, on vam veure la subhasta del peix i vam anar al Museu de la Pesca, on ens van explicar els diferents tipus de pesca que hi ha i els seus utensilis.

També ens van explicar els diferents peixos que viuen en les diferents profunditats del mar.

Al vespre, vam fer un joc de nit.

L'endemà, després d'esmorzar, vam fer diverses activitats a l'aire lliure.

A la tarda, vam anar a la platja a fer diferents activitats i jocs per tal de conèixer secrets i misteris del mar. També ens van explicar la cadena d'alimentació marina, els diferents animals que hi viuen i quines espècies donen lloc a la Xarxa Tròfica del mar.

Després de sopar, va arribar l'hora de la Disco!!!

L'endemà al matí, vam tornar a la platja per tal de fer-hi activitats i jocs per treballar els vents, la temperatura de la sorra i del mar i curiositats de la fauna marina.

Quan ens vam adonar, ja era hora d'anar a dinar. El darrer dinar de les colònies!!

Ja, després de dinar, vam agafar el bus i, CAP A CASA!