COMENCEM CASAL 2024

Actualizado: 26 jun

Benvolgudes famílies 👋🏼,

Per fi ha arribat aquest dia tant esperat, on els monitors i monitores hem rebut als infants del casal d’estiu de l’escola Balmes amb moooltes ganes de passar-ho bé🥳.

A primera hora hem estat fent jocs de coneixença i hem tingut una visita mooolt especial, ha vingut un ésser extraterrestre que es diu Trunix👾 i ens ha explicat que ha viatjat per tot el món 🌏però ha perdut totes les peces de la seva nau🛸, i ara la té aturada a l’escola i necessita de la nostra ajuda per trobar les peces. Ajudarem en Trunix a trobar les peces 🧩perquè pugui marxar al seu planeta?

En Trunix ens ha dit que el primer record que té del seu viatge, és el de la cerimònia en honor a Inti (el Déu del sol☀️) i de la maleta💼 treu una foto del Machupichu i esbrinem que es tracta de Perú, i decidim traslladar-nos.

I sabeu que? Tindrem un passaport on anirem guardant tots els llocs del planeta que viatgem per ajudar al Trunix a recuperar les seves peces🧩.

També hem aprofitat per decorar tot el casal, hem preparat les samarretes per posar en remull perquè agafin color👕. I cada grup ha escollit el nom del seu grup:

Infantil (I3-I4-I5): els coets🚀

Mitjans (1r-2n): mini trunixs👾

Grans (3r): Pollitos raperos🐤

Grans (4t,5è,6è, ESO): Alien Team👽

I tenim cançó pròpia del casal🎤🎶, us la deixem perquè la pugueu escoltar i practicar a casa:

A continuació, us deixem les imatges📷 d'avui del casal:

Fins demà famílies.