JOCS ESCOLARS ESCACS 2022

Actualizado: 21 mar 2023

Els alumnes de quart i sisè que porten a terme l’extraescolars d’escacs a l’escola, han participat en els Jocs Escolars d’enguany, celebrats al llarg del segon i tercer trimestre, a la nostra ciutat.

A la categoria d’alevins, els nostres representants han estat l’Izan, el Víctor, la Mariona i en Daniel.

Pel que fa a benjamins, el participant ha estat el Sebastian.

Tal com manifesten, per a ells ha estat una experiència inoblidable i bonica, ja que s’ho han passat molt bé amb les diverses partides que han anat jugant.

També recorden amb especial estima el moment de rebre la medalla que els acreditava com a segons classificats a nivell de ciutat.

En definitiva, una experiència que recomanen a tots els seus companys i companyes!