SALUT INTEGRAL

Aquest curs 2019-20 les 12 escoles de Mataró que participem del programa Salut Integral (SI!), liderat pel doctor Valentí Fuster de la Fundació SHE, portarem a terme l’activitat «VIATGE DE LA SALUT».

Les escoles que participem, fem unes visites programades perquè els alumnes i el professorat dels dos centres treballem els mateixos objectius del programa SI:

una alimentació saludable

activitat física

coneixement del cos i del cor.

Per fer-ho, comptem amb una maleta amb diferents materials i d’en Càrdio, la mascota del programa.

Avui hem rebut els alumnes de l’escola Cor de Maria. Ja teníem preparades una sèrie d’activitats per treballar els objectius del programa.

Per l’altra banda, l’escola convidada ha de preparar la visita a l’escola on anirà, saber a quin barri es troba i participar activament de les activitats programades.