top of page
Antecedentes de puntos

Sortida al Cosmocaixa

Foto del escritor: DocentsDocents

Dimecres vam poder gaudir de la nostra primera excursió a l'escola dels grans! Quins nervis i quines ganes que arribés el dia!!!

Després d'una estona a l'autocar, vam arribar a Barcelona. Un cop dins el Cosmocaixa, el primer que vam fer va ser esmorzar, per tal de tenir molta energia per realitzar l'activitat preparada i la visita al museu.




Després d'esmorzar, vam poder visitar el Planetari Bombolla, on ens van explicar un munt de coses sobre els planetes, el Sistema Solar, les estrelles i les constel·lacions. Que interessant tot plegat!












Quan vam sortir del Planetari Bombolla, vam poder visitar tota la planta de baix del museu, on vam veure peixos i altres animals marins, i també vam poder experimentar amb la ciència.
















va ser ror tan interessant que ens va passar el temps super ràpid! Ja tocava dinar, jugar una mica i anar a buscar l'autocar per tornar a Mataró.



Estàvem tant cansats que alguns van fer una bona migdiada a la tornada!










Comments


  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • Facebook

Contacte

Plaça dels Bous, 1

08302, Mataró

93 790 16 48

escolabalmes@

escolabalmes.cat

Gràcies pel teu interès!

© 2023 ESCOLA BALMES

bottom of page