PRIMERES SESSIONS DEL PROJECTE “PARLA’M”.

Enguany els alumnes de Segon seran partícips del projecte d’expressió oral “Parla’m”. Aquesta iniciativa permet a l’alumnat de Segon la possibilitat d’explicar mitjançant la llengua catalana diverses vivències, produccions artístiques, investigacions, etcètera; als seus companys. Entre les moltes virtuts del “Parla’m” cal destacar la possibilitat d’incloure les accions motivadores de cada alumne del grup dins de l’aula i la possibilitat de divulgar els diferents focus d’interès amb els companys.

A continuació us mostrem algunes de les aportacions dels alumnes durant les primeres sessions.

Us animem a participar en aquest projecte!