RUA DE CARNAVAL

Avui ja havia arribat el dia en el que els nostres personatges de “El bosc de Lem” podien sortir al carrer a la rua de Carnaval.

A la tarda els alumnes de 3r ja han portat la roba per caracteritzar-se d’ADA i en RAI, i a la classe hem posat el cap.

Estaven GUAPÍSSIMES i GUAPÍSSIMS!

Al pati ens hem trobat amb els altres personatges de “El bosc de Lem”. En Dot i la Lia de 1r, i l’Ura i en Tim de 2n.

I quan ha sigut el moment de desfilar pels carrers, quina emoció! L’ADA i en RAI han començat a ballar amb molt de ritme. Quina energia!

Per recuperar forces l’AMPA, quan hem arribat a l’escola, ens havia preparat el berenar. Pa amb xocolata! Quina gana.

Moltes gràcies!

Ha sigut una tarda fantàstica en la que tots hem gaudit moltíssim, i ens ho hem passat genial!

Esperem que totes les famílies que heu pogut acompanyar-nos a la rua també hagueu gaudit d’ella.