RUA DE CARNESTOLTES 2016

Avui tots els alumnes de l’escola i els nostres mestres hem sortit a passejar, acompanyats pels pares i familiars, per lluir les nostres disfresses, que hem preparat amb molta il·lusió.

Aquest any, seguint el Projecte de curs, Les Cultures del món, els nens i nenes i els/les mestres, ens hem disfressat d’indis americans, esquimals, egipcis, hawaians, tahitians, mexicans, massais, hindús i xinesos.

Després de la Rua hem tornat tots a l’escola, hem ballat i hem berenat el ja tradicional “Pa amb xocolata”, obsequi de l’AMPA.

Ens ho hem passat molt bé!!!

1R

2N

3R

4T