Setmana de CARNAVAL!

Aquesta setmana ens hem estat preparant per realitzar una bona benvinguda a la festa del Carnaval. Ha estat molt i molt divertit…! Dilluns, vam venir amb sabates diferents; dimarts, amb roba del pare i/o mare; dimecres, amb un pentinat ben esbojarrat; dijous amb el pijama celebrant el dijous gras (quin goig venir a l’escola tan còmodes…!) i, avui, divendres amb una disfressa lliure, per tal de fer gresca i xerinola i veure als altres companys de les diverses classes, a través d’un vídeo en directe -privat- veient com surten a ballar la cançó escollida!

(Estar treballant amb pijama… un somni fet realitat!)

(I per dijous gras… una truita i/o entrepà de botifarra menjaràs! -gaudint dels pocs minuts sense mascareta: moment de l’esmorzar-).

A més, aquest curs, els alumnes de cinquè hem decidit de decorar la classe per a cada festivitat, ja que és el nostre lloc on passem el dia a dia i, per consegüent, ha d’estar ben guarnida! Mireu quina meravella!

Voleu veure les nostres disfresses? Gaudiu-les!