SETMANA DE L’ESPORT: SORTIDA AL POLIESPORTIU MUNICIPAL DEL CARRER EUSKADI.

El dimecres 10 d’abril els alumnes de Cicle Inicial de l’Escola Balmes van anar al gimnàs del Pavelló Municipal del carrer Euskadi per realitzar activitats gimnàstiques, dins del marc de les Jornades Esportives.

Els alumnes van anar fins al gimnàs amb transport públic, fomentant la seva autonomia i sensibilitzant-los de l’ús del transport públic com a mesura de transport sostenible. Per a molts l’aventura ja va començar al bus!

A continuació es van aturar a esmorzar per agafar forces. I ja és ben bé que les necessitarien!

Dins del gimnàs els alumnes van fer un tastet de les diferents disciplines de la gimnàstica esportiva.

Finalment, els alumnes van tornat d’allò més contents i alguns una mica cansats.