SORTIDA AL BOSC VERTICAL!

Degut a la millora de les condicions sanitàries, els alumnes de Segon de l’Escola Balmes han pogut anar d’excursió aquest tercer trimestre! Els alumnes de Segon van anar al Parc Forestal a fer les activitats del Bosc Vertical. Quina emoció!

Només arribar els alumnes van esmorzar.

A continuació van anar al punt d’inici de l’activitat del Bosc Vertical.

Després de desar les motxilles, vam rebre les instruccions dels monitors i vam pujar a les plataformes dels arbres a corre-cuita, per aprofitar el temps.

Després de fer dos circuits com autèntics aventurers, els alumnes de Segon van anar a dinar i a jugar fins l’hora de tornar cap a l’escola. Va ser un dia meravellós, amb un clima ideal i ple d’emocions!