Sortida al port marítim i la platja

Ahir vam fer una sortida, juntament amb els companys de sisè A i B -encara que sense anar directament amb ells… grups bombolla!-, a la zona del port marítim i la platja. Vam sortir a dos quarts de deu del matí, vam fer la primera parada per esmorzar i, tot seguit, la Tati ens esperava per iniciar la nostra aventura vers el món marí i els vaixells.

Ens va explicar quins eren els típics vents de Catalunya (i, sobretot, que no eren universals, ja que si sortíem de la nostra zona, rebien altres noms). També, vam entendre com es mesurava, quan era perillós, que el vent indica d’on ve i cap a on va… Fins i tot, vam poder-ho mesurar nosaltres! Força 2! Ens va agradar moltíssim…! I, per rematar, ens va deixar pujar a una de les barques de treball del port! Va ser genial!

A dos quarts d’una, vam anar a cercar un lloc a la platja, amb l’objectiu de passar una bona estona xerrant i jugant, a més de dinar (teníem molta gana!). Mireu què bé ens ho vam passar…

Amb tot, doncs, aquest és, a tall de resum, les nostres impressions:

N.E.: “Ha sigut una experiència molt xula i he après moltes coses amb la Tati.”;
A. C.: “M’ho he passat molt bé i he après molt amb la Tati, però també hem pujat al vaixell i ha estat súper divertit, ens han balancejat! Considero que he après molt de vocabulari nou vers el món dels vaixells.”;
E. T.: “M’ha agradat molt l’experiència perquè feia molt de temps que no havia estat a la platja i, encara menys ,amb els companys.”;
D. V.: “Hè après el concepte de cap i nusos, abans desconegut.”;
L. M.: “És la primera vegada he pujat a un vaixell i, m’ha agradat molt, com a nova experiència.”;
P. M.: “M’ha agradat molt aprendre sobre el vent: d’on ve, la força, com es mesura…”;
R.S.: “Ha estat molt divertit el dia, l’hem aprofitat molt: pujar a un vaixell, mesurar la velocitat del vent…”;
D.G.: “Hem après moltes coses sobre el temps, el vent i el mar.”;
H. “També ha estat divertit perquè hem tingut temps lliure i jugar a la platja -saltar, jugar a matabolets, etc.-“;
A. F.: “La Tati ho ha fet molt bé, m’ha agradat molt veure com podem mesurar el vent, no ho havia vist mai.”;
I.H.: “M’ha agradat molt l’excursió perquè he après moltes coses noves vers el món del port.”.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.