SORTIDA “La Tardor al Montseny”

Els nens i nenes de P-4  hem anat d’excursió amb els companys i companyes de P5 a La Granja de Santa Maria de Palautordera. Allà hem fet l’activitat “La Tardor al Montseny” per poder complementar les activitats que es treballen a l’aula sobre la Tardor.

En arribar, ens van rebre i van esmorzar per agafar forces i poder caminar pel bosc amb molta energia!

Ens vam endinsar al bosc i per poder trobar moltes coses, ens vam transformar en “ratolinets”. Vam passejar i ens van ensenyar arbres com el pi, roure i alzina. Vam recollir fulles, pals, aglans…I els vam portar a l’escola!

Després de fer la passejada, vam anar fins a una pedra de color lila que estava a l’entrada del bosc màgic. Allà vam fer un ritual per poder agafar la màgia de la pedra i anar cap al bosc!

Mentre passejàvem, ens vam trobar amb la Fada de la Tardor, tocava la flauta i ballava amb el vent. Ens va explicar que hi havien uns follets del bosc i que un d’ells era una mica entremaliat i feia desaparèixer joguines. Alguns nens i nenes de la classe dels astronautes i dels Legos, van explicar que a casa els havien desaparegut algunes joguines.

La fada ens va anar a ensenyar la seva vareta màgica però….no hi era…no la trobava…amb la nostra màgia la vam ajudar i vam aconseguir que el follet li tornés!!! Per agrair-nos la nostra ajuda, ens va regalar una cançó. Ens va agradar molt trobar-nos amb la fada de la Tardor.

Després del passeig pel bosc màgic vam anar a la granja i vam poder veure diferents animals: galls, gallines, un pollet, ànecs, emú, conillets, ovelles i cabretes, a les que vam poder acariciar i donar de menjar!

Finalment, vam anar a dinar i vam poder jugar una estona abans de marxar cap a l’escola!

Ha estat un gran dia en el que hem gaudit molt!!