TALLER D’INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL

LA CLASSE QUE VOLEM

Els nens i nenes de la classe de sisè hem acabat el curs treballant l’assetjament escolar.

Hem pogut entendre millor que significa realment el concepte de bullying,. Hem vist quines són les característiques principals de l’assetjador, la víctima i  els testimonis. Hem escoltat testimonis reals a través de documentals explicant les situacions viscudes i com  han pogut afectar als protagonistes.  Ens hem adonat de que tot i que és difícil , té solució. I hem descobert la importància de la prevenció .

Hem après que el bullying és com el foc, necessita diferents elements per encendre’s ( assetjador-víctima-seguidors), i hem decidit convertir-nos en els seus bombers amb l’objectiu no només d’apagar-lo quan estigui passant, sinó el més important, prevenir que no passi.

Així que  com a conclusió final…hem decidit que..AQUÍ PROU BULLYING!

BON ESTIU!