Tertúlies literàries

Quan els alumnes arriben a sisè, un dia cada dues setmanes, es col·loquen en rotllana i comencen a parlar d’un llibre que han llegit. Expressen la seva opinió, escolten la dels companys i debaten sobre el llibre tot respectant el criteri de cadascú; d’això en diem TERTÚLIA LITERÀRIA.

Ahir a la tarda, els alumnes de 6è A, van fer la seva primera tertúlia. Per ser el primer cop que feien el debat, van triar La Tieta Adela a Sevilla! Un llibre que tots varen llegir el curs passat.

L’experiència va ser genial. Lliurement van anar dialogant sobre el llibre amb una serenitat  i bonhomia que era d’admirar. Llàstima que la mascareta no ens deixava veure l’expressió de la cara mentre anaven parlant.

Aquí us deixem les seves opinions.

• – L’altre dia va ser molt especial i divertit perquè vam fer una activitat diferent i vam parlar de la nostra amiga «La tieta Adela»
  • – La veritat és que no m’esperava aquesta història. Ho hem passat súper bé llegint el llibre i la Maria Rosa ens ha fet escenificar algunes parts.
  • – Parlar de la «Tieta Adela» a la tertúlia és fantàstic i molt original. Espero que el proper llibre «Posa una tieta Adela a la teva vida» sigui l’infinit.
  • – Aquest llibre ens l’ha fet viure amb intensitat la nostra profe.