TRES SESSIONS DEL PARLA’M BEN ESPECIALS!

Els alumnes de Segon han explicat coses molt interessants en el projecte d’expressió oral «Parla’m». En aquesta publicació del blog trobareu un recull del que van explicar aquests alumnes.

La Laura i la Noa ens van ensenyar dues figures Funko Pop dels personatges de Harry Potter. Ens van explicar que son unes grans seguidores de la saga de pel·lícules inspirades en els llibres de J.K. Rowling.

En Quim ens va tornar a il·luminar amb els seus coneixements científics! Ens va explicar com funcionava una làmpada que va construir ell, amb les possibles combinacions de colors.

Aquí tenim el grup d’alumnes experts en els còmics de Yokai Watch, inspirats en uns dibuixos animats japonesos de gran èxit. Ens van explicar que cadascú estava llegint un volum diferent de la sèrie de novel·les gràfiques i van animar als seus companys a unir-se a la lectura d’aquest tipus de còmic.

La Gala ens va ensenyar un treball manual que va fer a casa. Aquest treball manual tractava d’una petita autodescripció escrita en llengua anglesa. Li va quedar molt bé!

La Lila ens va ensenyar una fotografia que es va fer a Port Aventura amb la seva família. Ens va explicar les seves vivències en aquest parc d’atraccions i ens va fer riure molt amb els seus comentaris!

La Maisae ens va ensenyar com fer un sobre amb un full de paper i ens va mostrar petits dibuixos que hi havia posat a dins.

L’Eric ens va explicar que no totes les joguines es compren en botigues, sinó que també hi ha joguines artesanes fetes a mà. Ell va aconseguir una bicicleta construïda amb  filferro que venia un venedor ambulant al Carrer Barcelona.

Com que ja estàvem arribant a les dates màgiques del Carnaval, la Gala ens va portar una màscara que va fer ella. És molt maca, i va aportar idees molt interessants de cara a les disfresses de Carnaval.

La Jordina també és una gran seguidora de Harry Potter i ens va dur una vareta màgica. Per sort no va convertir a cap alumne en gripau!

La Samantha ha començat a llegir un conte de les “Witch”. Diu que és molt interessant i que quan l’acabi ens l’explicarà.

La Chada va dur un llibre escrit per “youtubers”! És un tipus de llibre que s’està fent molt popular entre els infants i ella ens va explicar quina és la seva part preferida del llibre.

L’Àlex ens va ensenyar un conte que parla de les aventures d’un cub del popular videojoc “Minecraft”! És un conte d’allò més original.

En Martí ens va ensenyar un treball manual que va fer amb la seva família. Uns collarets de petxines molt macos!