UNA SESSIÓ DEL “PARLA’M” MOLT ECLÈCTICA!

L’última sessió del nostre projecte d’expressió oral anomenat “Parla’m”, els alumnes de Segon van explicar coses d’allò més diverses!

En Mamoudou ens va ensenyar com fer granotes fent ús del mil·lenari art de l’origami.

La Lila ens va portar uns discs de vinil! Els alumnes van poder veure un format d’enregistrament i reproducció musical que no els hi era familiar.

L’Eric ens va ensenyar una baralla de cartes amb la qual podem jugar a un gran nombre de jocs. Va ser molt útil per explicar que les matemàtiques també es poden treballar mitjançant aquests jocs.

La Gala ens va ensenyar la seva equipació de bàsquet i vam parlar de la importància de l’esport a la vida dels infants i per parlar que no hi ha esports de nens ni esports de nenes.

En Quim ens va dur un llibre escrit en portuguès! En aquest llibre apareixia la biblioteca que surt a la pel·lícula de Harry Potter i ens va deixar bocabadats!

En Martí i en Quim feia dies que treballaven en un dibuix cooperatiu d’un telèfon antic. Ens van explicar les diferents parts d’aquest objecte i el seu funcionament

En Sebastian ens va portar una branca desconeguda. Semblava tenir uns fruits estranys de color rogenc. Un misteri de la natura per poder investigar!

La Nícola ens va dur un dibuix molt peculiar. Va fer servir una tècnica molt divertida i ens va explicar com fer aerografies amb retoladors

La Maisae i la Gala també van treballar cooperativament per fer un dibuix molt maco, que després van enganxar sobre una làmina de color.

Per últim la Lila ens va mostrar un llibre que tracta dels drets dels infants. Aquest llibre va servir per obrir una petita conversa respecte aquest tema tant sensible, interessant i que cal conèixer bé.

Definitivament aquesta sessió ha estat d’allò més variada i s’han vist representades les temàtiques d’arts plàstiques, literàries, musicals, esportives i socials.