XERRADA SEGURETAT A INTERNET

Benvolgudes famílies;
El darrer 10 de febrer, l’alumnat de 6è va rebre, per part dels mossos d’esquadra, la xerrada sobre els consells de seguretat a internet (ciberbullying, xarxes socials, whatsapp, etc.).
Ara, el proper 10 de març, a les 19’30h al nostre centre, es farà la segona part d’aquesta xerrada adreçada a totes les famílies.
Des de l’escola us insistim en la importància d’assistir a aquesta xerrada. Penseu que aquesta trobada us servirà per saber gestionar amb els vostres fills/es l’ús dels diferents aplicatius mòbils, així com també prevenir-los per tal que el seu ús sigui l’adient a la seva edat. Un mal ús i una manca d’informació podria tenir conseqüències negatives per als alumnes, per tant, un cop més apostem per la prevenció.

Equip Directiu